ritm

Majoritatea oamenilor tind să se descurajeze atunci când sunt depășiți de un alt competitor. Dacă faci parte din acest grup vei observa că atunci când un competitor va trece pe lângă tine îți vei pierde concentrarea asupra cursei și te vei concentra asupra faptului că ai fost depășit de un alt atlet. Același lucru s-ar putea să ți se întâmple și în cazul în care tu vei fi cel/cea care va depăși alt competitor.

Ce poți face în acest caz pentru a te concentra din nou la cursă? Imaginează-ți că ești legat de atletul pe care l-ai depășit sau care te-a depășit, cu o sfoară. Apoi, gândește-te că iei o foarfeca imaginară și tai acea sfoară. Acest lucru te va ajuta să rupi legătura mentală pe care ai creat-o cu celălalt competitor și să te reconcentrezi asupra cursei în sine.

Dacă ai reușit să prinzi din urmă un alt atlet și simți că îl poți depăși, atunci ar trebui să-ți asculți instinctul și să-l depășești. Totuși, tentația este de a mari viteza și de a arde mai multă energie pentru a-l prinde din urmă cât mai repede. Problema acestei strategii este faptul că mărind videza îți vei crește și ritmul cardiac și vei simți că rămâi fără aer înainte de a-l prinde din urmă. O strategie mai bună este să îl din într-o de timp alergând ritmul . acest fel ritmul cardiac nu instant la o valoare prea , iar momentul care vei prinde din vei avea resursele necesare pentru -l depăși.

Aleargă de plăcere!