beautiful girl sleeps in the bedroom

În noaptea dinaintea cursei, cel mai probabil vei adormi gândindu-te la modul în care se va desfășura competiția. Acesta este un lucru normal. Totuși dacă te vei frământa prea mult, nu vei reuși să adormi, și probabil că într-un final vei dormi superficial și te vei trezi obosit(ă) în dimineața următoare. Acest lucru îți va afecta abilitatea de a alerga la potențialul tău maxim în ziua concursului.

Chiar dacă nu poți adormi din cauza gândurilor și emoțiilor, poți încerca următoarea tactică: nu te învârti prea mult de pe o parte pe alta. Chiar dacă ești treaz (ă), dacă îți menții corpul într-o poziție de odihnă vei obține aproximativ 90% din odihna pe care ai obține-o dacă ai dormi.

Poți încerca să-ți induci starea de relaxare prin ceea ce se numește respirație conștientă: încearcă să-ți concentrezi atenția pe respirație. Făcând asta îi vei permite corpului să se odihnească pentru cursa care urmează. Cel mai rău lucru pe care-l poți face în noaptea dinaintea unei curse este să te îngrijorezi conștient pentru ziua următoare. Detașează-te, ai încredere în tine, vizualizează succesul, și ține minte: la concurs, aleargă de plăcere!